HTML

Friss topikok

  • 73ati: @73ati: Elnézést! A típus t21 nem pedig t20 bár lehet hogy a kettő-é megegyezik. (2011.10.05. 08:35) Projekt codename T22
  • thmace: Szia westerneer! Tudnál nekem egy kicsit segíteni? kaptam egy T22-est szinten 0175-os hibaval... ... (2010.12.22. 14:09) Szomoru hirek
  • westerneer: Maradt igen. (2010.05.11. 23:05) Új chipek, új kihívások
  • jgabi: Szia westerneer. Érdeklődnék, hogy megírtad a részletes megoldást mert engem érdekelne nekem egy t... (2010.03.02. 10:03) Igényfelmérés
  • westerneer: @PLD-MANIACS: Szia, remélem úgy csinálod, hogy bekapcsolod (igen kell hozzá delej, különben nem cs... (2010.02.19. 12:59) Flashelésen innen és túl

Linkblog

Flashelésen innen és túl

2008.12.11. 15:01 westerneer

Sziasztok, itt újra az elég nagy szünet után, melyet az egyetemi darálógépbe való bekerülésem okozott, újra beszámolok a projekt jelenlegi állásáról. Most képzeljétek el, amint a hiba eredete után kutatva egyre mélyebb és mélyebb bugyrait ismerem meg a google által felszínre hozott oldalaknak, s ezzel egyenes arányban fejlődik az orosz nyelvtudásom is :)
Az orosz kollégák igen ügyesek,és rafináltak, ellenben ennél még nagyobb mértékben pénzsóvárok és gonoszok. Ugyanis találtam egy egészen korrekt leírást miként is kéne megjavítani a problémámat, de a szoftveres háttere csak egy orosz szoftveres megoldással tűnik kivitelezhetőnek, azonban ez természetszerűleg pénzes, melyből kifolyólag crackelhető :) de ez az élet fintora, hogy amit oroszok cisnáltak ahhoz nem létezik működő orosz crack, ígyhát teljes belelkesülés után, következett a lelombozódás.

A programozó egység megépítése után ugyanis arra kellett rádöbbennünk Foxxal (későbiekben leírom ki is ő :) hogy kiolvasni ugyan kitudjuk a chip tartalmát, de a visszaíráshoz, már nem működik a crack!

Még pár perc guglizás után találtunk egy freeware programot ami még nyerített is mikor elindult, és ez sajnos nem vicc :) a neve: Pony Pickprogrammer, mely nyeherésző alkalmazás olyan igéretekkel installálódott, hogy ő bizony bír az írás hatalmával is! Az a probléma maradt még, hogy szép az írás nem mondom,de mit írjunk bele? Ígyhát először a működő laptop security chipjére forrasztottuk rá a programozót, mellyel kiolvastuk a tartalmát, és beleírtuk a haldoklóba. Ez így elmondva jól hangzik,de a valóságban órákat elvoltunk vele :) De a végén lássatok csodát, elindult a masinéria, belehet már lépni a BIOSba is, én boldog, Liba meglepődve de ezen meglepetés ellenére örül, mindenki más hüledez, köztük én is... Nem is akartam elhinni, hogy ilyen egyszerűen meg lehet oldani egy ekkora problémát...

... hát nem is :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://t-20.blog.hu/api/trackback/id/tr27817247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PLD-MANIACS 2009.03.30. 23:55:31

Szevasz westerneer!
A profilban is benne van. adam144@freemail.hu
Várom az infót.
Üdv.!

PLD-MANIACS 2009.06.08. 01:58:54

Üdv. westerneer!
Hátha van egy kis időd a vizsgák között a válaszadásra. /A korábbi kérdéseim melyekre nem válaszoltál, ja és persze a fejtegetéseid nagyrészét is elfújta valami szellő./
Kérdezem: az epromhoz csatlakozást követően PC és irás, vagy előtte törlés is a pony-val? Az alaplapnak nem kell áram alatt lennie - jól értettem?
Kösz

westerneer 2009.06.08. 10:47:35

Szia!

Én csak töröltem, de szerintem a törlés és írás sem rontja el. Az alaplapnak valóban nem kell áram alatt lennie, jól értetted.

PLD-MANIACS 2010.02.19. 03:48:33

Üdv. westerneer!
Most jutottam oda a ponyval, hogy kipróbáljam.
Az olvasás ment, de az írást nem engedte. Próbáltam előtte törölni - úgy sem. Légyszi az írásról bővebben, esetleg a pony beállításairól is ha szükséges.
Kösz előre is /Remélem még nem felejtetted el. Megjegyzem delej nélkül nem tudtam csinálni semmit sem/

westerneer 2010.02.19. 12:59:07

@PLD-MANIACS: Szia,
remélem úgy csinálod, hogy bekapcsolod (igen kell hozzá delej, különben nem csinál semmit az IC) tehát bekapcsolod, vársz addig,amíg szépen le nem hal a gép, tehát eljut addig,hogy kiköpje az errorokat és utána írod olvasod. Lehetséges azelőtt blokkolva van az írás, ezt csak feltételezni tudom.
A pony beállításait illetően, tudnék javasolni rá egy calibratet, valamint az IC pontos tipusát válaszd ki, ellenben,ha olvasni tudtad akkor az adatkapcsolat felépült és mivel az i2c vel csak akkor tudsz egyik irányba kommunikálni,ha másikba is,szeritnem mennie kell. Majd írj, hogy összejött -e.
süti beállítások módosítása