HTML

Friss topikok

  • 73ati: @73ati: Elnézést! A típus t21 nem pedig t20 bár lehet hogy a kettő-é megegyezik. (2011.10.05. 08:35) Projekt codename T22
  • thmace: Szia westerneer! Tudnál nekem egy kicsit segíteni? kaptam egy T22-est szinten 0175-os hibaval... ... (2010.12.22. 14:09) Szomoru hirek
  • westerneer: Maradt igen. (2010.05.11. 23:05) Új chipek, új kihívások
  • jgabi: Szia westerneer. Érdeklődnék, hogy megírtad a részletes megoldást mert engem érdekelne nekem egy t... (2010.03.02. 10:03) Igényfelmérés
  • westerneer: @PLD-MANIACS: Szia, remélem úgy csinálod, hogy bekapcsolod (igen kell hozzá delej, különben nem cs... (2010.02.19. 12:59) Flashelésen innen és túl

Linkblog

A megoldás

2010.04.29. 17:36 westerneer

És igen, hosszas várakozás után sikerült összehalászni egy T22 security chip tartalmat.
Ezt a fantasztikus Ponyval beleírtam a chipbe és csodák csodájára nem sikerült :D
Igen-igen elment 90% ig a beleírás és kidobta,hogy nem sikerült, hmm hát biztos
rossz a programozónk, szépen leellenőriztem, de szépen működött, a kiolvasott rossz tartalmat szépen vissza is tudja írni... Még kb 10 sikertelen próbálkozás után odáig jutottam,

hogy hexaeditorral találomra kitöröltem belőle olyan részt ami nem tetszett benne, az alapján, hogy milyen különbségeket véltem felfedezni és még általam is teljesen megmagyarázhatatlan módon egyszercsak felment és még működik is :D Véleményem szerint nem kéne működnie, de működik, tehát öröm és boldottág.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://t-20.blog.hu/api/trackback/id/tr681962405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása