HTML

Friss topikok

  • 73ati: @73ati: Elnézést! A típus t21 nem pedig t20 bár lehet hogy a kettő-é megegyezik. (2011.10.05. 08:35) Projekt codename T22
  • thmace: Szia westerneer! Tudnál nekem egy kicsit segíteni? kaptam egy T22-est szinten 0175-os hibaval... ... (2010.12.22. 14:09) Szomoru hirek
  • westerneer: Maradt igen. (2010.05.11. 23:05) Új chipek, új kihívások
  • jgabi: Szia westerneer. Érdeklődnék, hogy megírtad a részletes megoldást mert engem érdekelne nekem egy t... (2010.03.02. 10:03) Igényfelmérés
  • westerneer: @PLD-MANIACS: Szia, remélem úgy csinálod, hogy bekapcsolod (igen kell hozzá delej, különben nem cs... (2010.02.19. 12:59) Flashelésen innen és túl

Linkblog

A rádöbbenés

2008.11.19. 13:16 westerneer

Előző bejegyzések tartalmából: van egy CRChibás alaplapom, és nem siekrült BIOSt frissítenem. Node mi jöhet még? Tudjuk ugye, hogy ennek a notinak van egy működő testvére, tehát van összehasonlítási alapom. Gondoltam én naívan, majd ha megtalálom a BIOSt akkor a jót felhasználva bebootolok valamit és jó is lesz, elméletben jólehet, de lássuk a gyakorlatot:

Első probléma, hol a BIOS? Manual végigolvasása nem segít az őszülő fejemnek, tehát nekiállok szétszedni a legkisebb építőelemeire az egész szerkezetet...
Azon már meg se lepődök, hogy pár csavarnak a feje alapból tropa, de hogy az egyiket ami utolsó legényként a gáton tartja az alaplapot a burkolatban egyenesen kézzel ki kell fúrnom,erre nemgondoltam, de végülis ezt is sikerült abszolválni :)

Alaplap kinn, mégis, tessék mondani, hol az a BIOS? Márpedig rajta kell lennie az alaplapon :)Van pár gyanúsított, de egyik sem az aminke látszik, vagy tán mégis? Ilyen bizonytalanságban a jelen gazdasági helyzet miatt persze már megtanultam élni, de ha a laptopomról van szó, akkor talán mégsem kéne "ál-nyákra vetődni" hosszas guglizás után meglett a megoldás!!! Nekem nem is a BIOSal van a bajom, hanem az akkoriban hatalmas újítás security chippel, melyhez még valami antenna is csatlakozhatna -WoW- de minek?!


 

Igen, Ő az ott pirossal bejelölve, és igen, nem kellett volna telejsen szétszedni hozzá az egész gépet :) De ha már így alakult, könnyebb lesz dolgozni vele...


 

A chip pontos megnevezese: Atmel 24RFC8
ebay -en lehet kapni,de cirka 10 ezer forintból jönne meg,tehát ez nem játszik :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://t-20.blog.hu/api/trackback/id/tr50777680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása