HTML

Friss topikok

  • 73ati: @73ati: Elnézést! A típus t21 nem pedig t20 bár lehet hogy a kettő-é megegyezik. (2011.10.05. 08:35) Projekt codename T22
  • thmace: Szia westerneer! Tudnál nekem egy kicsit segíteni? kaptam egy T22-est szinten 0175-os hibaval... ... (2010.12.22. 14:09) Szomoru hirek
  • westerneer: Maradt igen. (2010.05.11. 23:05) Új chipek, új kihívások
  • jgabi: Szia westerneer. Érdeklődnék, hogy megírtad a részletes megoldást mert engem érdekelne nekem egy t... (2010.03.02. 10:03) Igényfelmérés
  • westerneer: @PLD-MANIACS: Szia, remélem úgy csinálod, hogy bekapcsolod (igen kell hozzá delej, különben nem cs... (2010.02.19. 12:59) Flashelésen innen és túl

Linkblog

Folytatás

2009.02.02. 16:30 westerneer

Úgygondoltam már,hogy nem is fogok többet írni,mer minek meg hülyeség,meg ki olvassa ezt itt, aztán kaptam pár érdeklődő levelet, és úgydöntöttem akkor befelyezem a már megkezdett művemet.Tehát valamikoris ott hagytuk abba, hogy meg lett flashelve a security chip, nos igen, ez nemteljesen oldotta meg a problémáimat, ugyanis a gép olyan 10 perc használat után kifagyott, külső hűtéssel bírtaegyszer 30 mp-ig is. Fura és a nemértem szavak zsongtak a fejemben, főleg miután a gyári és a külső hűtéssel együtt ment 3 percet. Nemtudtam mirevélni ezt a jelenséget, szétszedtem, összeraktam próbálgattam, addig addig amíg egyszercsak újra előjött a kezdeti probléma, nos igen,ez volt az a pont amikor agyfaszt kaptam, és már csak a kidobom ezt a szart szavak zsongtak a fejemben, de szerencsére nem tettem : )

Ezután nagyon hosszas guglizás következtével sikerült egy fórumban egy már megszűnt szervízes oldal google által elcashelt változatában találnom egy kis leírást miszerint ők sok laptopot javítottak t2x szériából, és hasonló problémaegyüttest véltem felfedezni mint ami közrejátszott az én tüneteim előidézésében is. Ez pedig nem volt más mint az intel fantasztikus újítása a DC -> DC voltage control chip amit sikerült egy egész szép szériában hibásan legyártaniuk. Ez a chip nem más mint az ADP3421. Ez pediglen új távlatokat nyitott az életemben, mint minden jó dolog, ez is kínából érkezik...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://t-20.blog.hu/api/trackback/id/tr53918411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.09.11. 17:48:43

Örülök és gratulálok a blogodhoz!
Valamikor magam is sok T2X-et javítottam, két hibáig bírtam csinálni róla blogot... :)
Ajánlom figyelmedbe: elektronika.megasix.eu/
süti beállítások módosítása