HTML

Friss topikok

  • 73ati: @73ati: Elnézést! A típus t21 nem pedig t20 bár lehet hogy a kettő-é megegyezik. (2011.10.05. 08:35) Projekt codename T22
  • thmace: Szia westerneer! Tudnál nekem egy kicsit segíteni? kaptam egy T22-est szinten 0175-os hibaval... ... (2010.12.22. 14:09) Szomoru hirek
  • westerneer: Maradt igen. (2010.05.11. 23:05) Új chipek, új kihívások
  • jgabi: Szia westerneer. Érdeklődnék, hogy megírtad a részletes megoldást mert engem érdekelne nekem egy t... (2010.03.02. 10:03) Igényfelmérés
  • westerneer: @PLD-MANIACS: Szia, remélem úgy csinálod, hogy bekapcsolod (igen kell hozzá delej, különben nem cs... (2010.02.19. 12:59) Flashelésen innen és túl

Linkblog

Szomoru hirek

2010.08.03. 12:20 westerneer

Sziasztok!

Mar jo regen nem jeltnkeztem (bocs, elfogytak az ekezetek) ez abbol adodott, hogy elegge lefoglalt lettem manapsag. Sajnos kezd egyre melyebbre magaba szivni a kapitalizmus (ergo dolgozok latastol mikulasig) es igy nem jutott idom effele dolgokra, arra foleg nem, hogy leirjam :) Annak ellenere, hogy nemnagyon csinaltam semmit, tortent egy sajnalatos dolog es ugy illo, hogy ezt is ledokumentaljam.

Erkezett hozzam egy ujabb IBM T22 es laptop, hasonlatos ahhoz amit a lentebb leirtaknak megfeleloen sikerult megjavitani ( amiert meg azota sem kaptam meg az anyagkoltseg dijat, de ez tanulopenz, hogy elobb a penzt kell elkerni es utana odaadni a laptopot, ne bizzatok meg senkiben, sajnos ilyen vilagban elunk... ) tehat, ez a laptop chipcsere utan rejtelyes modon nem akart tobbe elindulni. A forrasztast rengetegszer ellenoriztuk, minden rendben van vele, szoval nem ertjuk a hiba okat, meg dolgozunk az ugyon, de ugytunik, hogy szegeny nem fog tobbe felporogni es a leg bosszantobb dolog, hogy meg az okat se tudjuk, hogy miert.

Tovabbiakban: van meg 2 szabad chip let venni vinni, vagy csereltetni, de ahogy latszik neha sajnos tortennek megmagyarazhatatlan dolgok, amikre mi sem vagyunk felkeszulve.

3 komment

Címkék: chip t22 adp3421

A bejegyzés trackback címe:

https://t-20.blog.hu/api/trackback/id/tr712195511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darthmaul70 2010.09.01. 09:11:59

Szia. Nekem is van egy t22 ami a 0175: Bad CRC1, stop POST task hibaüzit produkálja.
Kérdésem megtudjátok javítani?Én nyíregyházi vagyok,hová kell eljuttatni és mennyi lenne a javítás?
Előre is köszönöm. Üdv,Attila.

westerneer 2010.09.08. 00:44:51

@darthmaul70: Szia,
bocs, hogy csak most irok, de rengeteg dolgot kell csinalnom.. Na szoval megoldhato, de nem biztos a javulas, mint a poszt is mutatja, bar az egy veleszuletett dolog volt, de bennevan a pakliban. Amugy Budapesten tudom javitani a laptopot, ide kene elhozni ha gondolod.

Udv: westerneer

thmace 2010.12.22. 14:09:57

Szia westerneer!

Tudnál nekem egy kicsit segíteni? kaptam egy T22-est szinten 0175-os hibaval... Kerdesem hogy el tudnad nekem kuldeni a programozo kabel kapcsolasi rajzat illetve a T22 bump-jat a thmace@freemail.hu cimre?

Udv: thmace
süti beállítások módosítása